НАША МАРКА!
Рітейлери збільшать виробництво товарів під власною торговою маркою
Найбільші російські рітейлери мають намір збільшити виробництво товарів під власною торговою маркою. Про це пише газета «Известия». В даний час в середньому на загальну кількість продукції припадає близько 10-13% товарів під власною маркою рітейлера, що в 2015 році виробництво власних товарів планується збільшити до 20%.
«Мережі розуміють, що реальні доходи населення знижуються, тому є загроза втрати товарообігу. Щоб його підтримати, треба робити ставку на дешеві продукти харчування. А з урахуванням того, які умови повинні виконувати постачальники, щоб працювати з мережею (насамперед обов'язкових «інвестицій» в мережу - маркетинг, реклама, викладка на полиці), у них не може бути настільки дешевого товару», - зазначив директор з розвитку Асоціації виробників і постачальників продовольчих товарів «Руспродсоюз» Дмитро Востріков.
Також «Еім» стало відомо, що регіональні торгові мережі «Байрам» і «Сабантуй», що входять в Групу компаній «Батир», що контролює понад 140 універсамів та супермаркетів (Башкирія), ставлять своїм завданням до 2015 року довести частку фреш-напрямки і власного виробництва до 65% від загального товарообігу. Мається на увазі власна продукція кулінарії, хлібопечення, а також напрями fresh і super fresh в цілому - мед з башкирських пасік, охолоджене м'ясо, фермерські молоко, сметана, сир та інше.
Тим не менш, рітейлери висловлюють побоювання, що серед росіян не будуть користуватися попитом товари, до якості яких пред'являються підвищені вимоги, такі як алкоголь, дитяче харчування і товари особистої гігієни.
Автор: Дмитро МИКОЛАЇВ
|